+38 099 424-75-15 office@alfatradegaz.com.ua 43272564, м.Київ, вул. Макуха Василя, буд. 5
Вирішення спірних питань
У випадку виникнення спірних питань, або з метою подання звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та порядком їх розгляду, будь ласка звертайтеся за адресою Україна, м.Київ, вул. Макуха Василя, буд 5, з пн-пт з 09:00 до 19:00, перерва з 13:00 до 14:00, за телефоном (099) 424-75-15, або за електронною поштою office@alfatradegaz.com.ua.
Особа, відповідальна за врегулювання спорів: Швець Леонід Миколайович, Директор.
Всі спори та суперечки, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом переговорів.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів, визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» визначений наступним чином:
1) доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
2) дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
3) якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
4) інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
1) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
2) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
3) накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
4) припинення розгляду звернення заявника.
Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку
Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.
+38 099 424-75-15
43272564, м.Київ, вул. Макуха Василя, буд. 5